اخبار

اخبار و تازه ها

اخبار

اخبار و تازه ها

اعلام آمادگی 41 شهر آمریکا در همبستگی با مردم ایران

آغاز فعالیت جنبش ضد جنگ در آمریکا/
اعلام آمادگی 41 شهر آمریکا در همبستگی با مردم ایران

خبرگزاری فارس: فعالین جنبش ضد جنگ در 41 شهر آمریکا و چند کشور دیگر از جمله کانادا، هندوستان، ایرلند، بنگلادش و نروژ آمادگی خود جهت برگزاری تظاهرات در روز شنبه 15 بهمن در همبستگی با مردم ایران را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی 41 شهر آمریکا در همبستگی با مردم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، فعالین جنبش ضد جنگ در 41 شهر ایالات متحده و چند کشور دیگر از جمله کانادا، هندوستان، ایرلند، بنگلادش و نروژ آمادگی خود جهت برگزاری تظاهرات در روز شنبه 15 بهمن در همبستگی با مردم ایران را اعلام کرده‌اند.

آغاز فعالیت جنبش ضد جنگ در آمریکا/
اعلام آمادگی 41 شهر آمریکا در همبستگی با مردم ایران

خبرگزاری فارس: فعالین جنبش ضد جنگ در 41 شهر آمریکا و چند کشور دیگر از جمله کانادا، هندوستان، ایرلند، بنگلادش و نروژ آمادگی خود جهت برگزاری تظاهرات در روز شنبه 15 بهمن در همبستگی با مردم ایران را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی 41 شهر آمریکا در همبستگی با مردم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، فعالین جنبش ضد جنگ در 41 شهر ایالات متحده و چند کشور دیگر از جمله کانادا، هندوستان، ایرلند، بنگلادش و نروژ آمادگی خود جهت برگزاری تظاهرات در روز شنبه 15 بهمن در همبستگی با مردم ایران را اعلام کرده‌اند.

 

تعدادی از سازمان‌های ضد جنگ، که عمدتاً در آمریکا استقرار دارند، فراخوانی مشترک برای انجام تظاهراتی جهانی در روز 4 فوریه 2012  (15 بهمن 1390) در همبستگی با مردم ایران صادر کرده‌اند.

 

بر اساس اطلاعاتی که تا 30 ژانویه به دست رسیده، تظاهراتی توده‌ای در 48 شهر آمریکا بر پا خواهد شد. این تظاهرات دور محور این شعارها انجام خواهد شد: با جنگ مخالفت کنید! با تحریم‌ها مخالفت کنید! با دخالت‌ها در ایران مخالفت کنید! با ترورها در ایران مخالفت کنید!

 

هدف تظاهرات روز 4 فوریه محکوم کردن آمریکا، متحدین آن در اتحادیه اروپا و تهدیدات جنگی اسرائیل، عملیات علنی و غیر علنی، تحریم‌ها، ترورها و تبلیغات و دروغ‌های مکرر رسانه‌های جمعی است. 

این عملیات، بطور خلاصه، حاصل جمع سیاست‌های جاری قدرت‌های سلطه‌طلب به رهبری دولت آمریکا علیه مردم صلح دوست ایران است.

 

ما، به عنوان ایرانیان فعال در کمپین همبستگی با ایران، که از سازمان‌های مردمی در جهان تشکیل شده که اولین تصویب‌کنندگان فراخوان تظاهرات روز 4 فوریه هستند، بدینوسیله از مجامع عمومی جنبش تسخیر در سراسر آمریکا می‌خواهیم بحث پیرامون نیاز به شرکت فعال در تظاهرات همبستگی فوق الذکر را بی‌درنگ در دستور جلسات خود قرار دهند.

 

ما اطمینان داریم که با توجه به حقایق موجود، مجامع عمومی مبارز شما به اتفاق آرا به محکومیت شرارت‌های فاحش دولت‌های یک درصدی رأی خواهند داد، همان دولت‌هایی که، متاسفانه، به نام شما مردم ایالت متحده آمریکا، دست به این شرارت‌های فاحش می‌زنند. حمایت شما در مجامع عمومی جنبش تسخیر از قطعنامه محکوم کردن سیاست‌های غیرقانونی و قلدرانه قدرت‌های زورگو علیه ایران و مردم ایران، همچنین اعلام همبستگی شما با پیوستن به اعتراضات 4 فوریه مطمئناً به نفع آرمان صلح‌خواهی تمام خواهد شد.

 

و اکنون به مروری اجمالی به حقایق مربوطه توجه فرمایید:

_روز چهارشنبه 11 ژانویه 2012 (21 دی ماه1390) مصطفی احمدی روشن دانشمند 32 ساله ایرانی توسط تروریست‌های مورد حمایت سیا، موساد و ام آی 6، یعنی سازمان‌‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس ترور شد. ریک سانتوروم، که در پی کسب نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری است، با اعلام نظر سیاستمداران معرف جمعیت یک درصدی طبقه حاکمه آمریکا، در مورد این عمل ددمنشانه گفت: این یک "عمل فوق‌العاده عالی" بود!

 

احمدی روشن چهارمین دانشمند ایرانی بود که در عرض دو سال گذشته ترور شده است. سیاستمدارانی که معرف جمعیت یک درصدی می‌باشند، به همراه شرکت‌های تجاری هوادار خود در مجتمع نظامی- صنعتی آمریکا و شرکت‌های نفتی، مالی و رسانه‌های جمعی، برای توجیه این ترورهای تبهکارانه خود، موذیانه به این امر اشاره کرده‌اند که قربانیان آنها در برنامه ساخت تسلیحات اتمی ایران دست داشتند.

این فقط ادعایی علیه جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون نه تنها توسط گزارشات متعدد سازمان بین‌المللی انرژی اتمی و جنبش غیر متعهدها -مرکب از 118 کشور عضو و 17 کشور ناظر- رد شده، بلکه سرویس‌های اطلاعاتی خود آمریکا نیز آن را انکار کرده‌اند.

 

_دانشمندان ایرانی تنها اهداف تروریسم مورد حمایت آمریکا در ایران نیستند. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فوریه 1979 و سرنگونی رژیم شاه- که بدنبال کودتای سیا در سال 1953 در ایران به قدرت رسید- تا کنون بیش از 16000 غیر نظامی ایرانی توسط گروه‌های تروریستی که مورد حمایت دولت یک درصدی آمریکا هستند، ترور شده‌اند.

 

برای داشتن تصویر بهتری از شرارت‌هایی که توسط دولت آمریکا علیه مردم ما در عرض 33 سال گذشته صورت گرفته، می‌توان به این پرونده قطور ترور، حمایت از 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران توسط رژیم صدام حسین در عراق، تلاش برای کودتای نظامی، تحریم‌های اقتصادی و دخالت‌های لا ینقطع برای ایجاد بی‌ثباتی در ایران را اضافه کرد.

 

_ علت واقعی این دشمنی‌ها و کینه جوئی‌های دولت آمریکا علیه مردم ما چیست؟ سیاستمداران فریبکار امپراطوری آمریکا به شما خواهند گفت که علاوه بر این ادعا که ما در تلاش برای ساختن تسلیحات اتمی هستیم، علت ترور دانشمندان ما، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات جنگی علیه ما عبارتست از دخالت داشتن ایران در تروریسم و تجاوز به حقوق بشر! همان نیروهایی که از تروریسم دولتی حمایت می‌کنند، همان دولت‌هایی که سابقه تاریخی‌شان نشان می‌دهد که دیکتاتورها را در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین به قدرت می‌رسانند و از آنها حمایت می‌کنند، شکنجه گرها را در سراسر جهان تربیت می‌کنند- باری همان دولت‌ها و رسانه‌های دست نشانده و متعلق به شرکت‌های تجاری به گفتن هر دروغی توسل می‌جویند تا این واقعیت ساده را پنهان کنند که فقط به این دلیل از ما نفرت دارند که ما حاضر نیستیم تسلیم سیاست‌های سلطه جوی آنها برای غارت منابع طبیعی‌مان شویم و باز هم به این دلیل که ما عزم خود را جزم کرده‌ایم که از حقوق خود برای تعیین سرنوشت و حق حاکمیت و استقلال خود حراست کنیم.

 

حرف هایی که آنها برای سیاه نمائی و اهریمن نمایی ما به شما می‌زنند به کلی بی پایه هستند. برای اینکه به حقیقت ماجرا دست یابید، ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و از شما می‌خواهیم نمایندگان خود را، هیئت‌های نمایندگی جنبش تسخیر در آمریکا را به ایران اعزام دارید تا با چشمان خود حقایق را ببینند و از طریق اعزام گروه‌های حقیقت یاب مستقل به حقایق دست یابید.

 

_ ما از شما می‌خواهیم در مجامع عمومی خود برای سؤالات ساده زیر پاسخ لازم را تهیه کنید.

آیا دولت آمریکا برای اعزام نیروهای نظامی مرکب از مردمی مانند شما و فرزندان پسر و  دختر شما، خواهران و برادران شما جهت اشغال افغانستان و عراق و کشتن دهها  هزار مردم بی گناه آن کشورها نظر شما را جویا شد؟

 

آیا برای بمباران لیبی و نابود کردن زیر ساخت‌های آن کشور و نیز کشتن مردم آن کشور آفریقایی تحت لوای دروغ "کمک‌های انسانی" خواستار تاییدیه شما شد؟ آیا شما، بعنوان جنبش تسخیر که به درستی ادعا می‌کنید، معرف منافع 99 درصد شهروندان آمریکا هستید، هیچ منافعی در تسلیح نیروهای به اصطلاح "مخالف" در سوریه دارید؟

 

همان "مخالفانی" که در پی به راه انداختن جنگ داخلی و هموار کردن زمینه برای دخالت نظامی مستقیم دیگر آمریکا و ناتو در این کشور خاورمیانه هستند؟ کشوری که جسارت به خرج داده و از جنبش مقاومت مردم فلسطین علیه نیروهای اشغالگر اسرائیل حمایت می‌کند؟ 

 

سؤالات بسیاری از این نوع هست که شما می‌توانید احیاناً در مجامع عمومی خود مطرح کنید. بعنوان مثال، رابطه کسانی در آمریکا که جنگ بپا می‌کنند تا ذخایر نفتی و سایر منابع طبیعی ملت‌های ستمدیده را استثمار کنند و کسانیکه مسئول بیکاری عدم استطاعت اکثریت مردم آمریکا برای دستیابی به مسکن و مراقبت‌های پزشکی هستند چیست؟

 

آیا این هر دو یک تن و همان نیروهای بزرگ- سرمایه داران نیستند که کمتر از یک درصد مردم آمریکا را تشکیل می‌دهند؟

 

ما اطمینان داریم که شما به پاسخ درست به این پرسش‌ها دست خواهید یافت.

ما مطمئن هستیم که شما از این اعمال جنایت بار یک درصدی‌ها برائت خواهید جست. ما اطمینان داریم که شما به نیروهای ما در یک مبارزه مشترک و متحد برای شکست دادن نیروهای ارتجاعی طبقه یک درصدی سرمایه دار خواهید پیوست- همان نیروهای طبقه سرمایه دار که مانع دستیابی ما به جامعه‌ای سرشار از ارزش‌های انسانی همچون عشق، صلح، عدالت، برابری و برادری هستند.

 

آیا این‌ها آرزوهای یک خیال پرداز به نظر می‌آیند؟! ممکن است اینطور باشد. ولی این روزها ما رویا پردازان "تنها" نیستیم. تعداد ما زیاد است و ما در واقع "رویاهای" 99 درصد جمعیت جهان را متجلی می‌سازیم.

 

ما می‌دانیم که این یک اشاره کوتاه است. ولی با مشاهده توانایی‌های شما، منجمله توان سازماندهی شما، امید داریم که حضور دستجات زیادی از جنبش تسخیر را در روز 4 فوریه در ده‌ها شهر آمریکا شاهد باشیم.

 

با همبستگی، عشق و صلح

فعالین ایرانی کمپین همبستگی با ایران

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد